نماز کلید بهشت

دعای من

1396/9/19 11:54
نویسنده : گل نرگس
572 بازدید
اشتراک گذاری

دعای من

 

صدا می یاد صدا می یاد                        وقت نماز ندا می یاد

 

می رم وضو بگیرم                                 نمازم رو بخونم

 

چادرم رو سر می کنم                          جانماز رو پهن می کنم

 

چند تا گل بنفشه                               تو جانماز،چی میشه

 

وقتی نماز رو خوندم                             چند تا دعا کردم

 

رو به خدا کردم                                 نذر و نیاز کردم

 

گفتم خدا،ای خدا                             کمک بکن به ماها

 

مر کی که مریضه                             منتطر یک چیزه

 

که زود حالش خوب بشه                   از غصه آزاد بشه

 

به حق این دعاها                             به خاطر بچه ها

 

مریض ها رو شفا بده                       به قلب هاشون صفا بده

 

فاطمه رحیم پور کلخوران

 

بوستان نور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)